Reduceri!

Tablou, multicolor, 70 x 70 cm

385,00 lei

Dimensiunea totală: 70 cm H x 70 cm L Greutate totală: 1,5 kg Material de bază: pânză Materialul principal al operei de artă: textil Culoare: Multicolor Numărul de produse incluse: 1 Accesorii pentru montare pe perete incluse: da Numărul de cârlige de perete: 2

SKU: 23505 Categorie: Etichetă:

Descriere

Tablou, multicolor, 70 x 70 cm

Dimensiunea totală: 70 cm H x 70 cm L Greutate totală: 1,5 kg Material de bază: pânză Materialul principal al operei de artă: textil Culoare: Multicolor Numărul de produse incluse: 1 Accesorii pentru montare pe perete incluse: da Numărul de cârlige de perete: 2

Cumpăra cu încredere Tablou, multicolor, 70 x 70 cm online:

Plata:

Plata in sistem ramburs

Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

Transfer bancar (ordin de plata)

Dupa trimiterea comenzii, veti primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii. Pentru accelerarea procesului, va rugam sa ne contactati si sa ne trimiteti o copie dupa ordinul de plata.

Plata online – EuPlatesc.ro

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Plata prin card este o metoda sigura deoarece datele cardului tau nu vor fi stocate de catre procesator, ele fiind securizate si incriptate.

EuPlatesc.ro ofera servicii gratuite detinatorilor de card care detin un card bancar emis in Romania (domestic sau internaţional). Orice detinator de card poate folosi cardul sau la magazinele virtuale romanesti in conditiile in care banca emitenta ii permite acest lucru.

Pentru efectuarea platii vei introduce numarul cardului tau, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso, ce contine si semnatura ta).

Aceasta metoda de plata permite tranzactii in RON, EUR si USD.

Livrare:

Livrarea produselor este GRATUITĂ.

 

II. Livrare produse

Ne angajăm să respectăm termenul legal de livrare a comenzilor așa cum este acesta prevăzut de art. 18 din O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

 

A. Procesarea comenzii

Ulterior momentului lansării comenzii pe site de către Consumator, Administratorul va informa Consumatorul, prin mesaje distincte (în această ordine), despre:

1. Înregistrarea comenzii – comandă în așteptare –

Prin lansarea unei comenzi pe site, Consumatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Administratorul site-ului își derulează operațiunile pe site.

În cazul înregistrării unei comenzi online de către Profesionist (Administrator) prin preluarea telefonică, discuții telefonice sau prin alte mijloace de comunicare, NU constituie o validare și confirmare fermă a comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță. Prin plasarea unei comenzi telefonic, clientul/consumatorul consimte că a citit și acceptă Termenii și condițiile contractului la distanță, publicați pe site-ul www.chilipirul-zilei.ro. În cazul în care clientul/consumatorul nu este de acord sau nu vrea să accepte anumite prevederi ale contractului la distanță, anterior sau în momentul efectuării comenzii telefonice, acesta poate să facă opoziție.

2. Procesarea comenzii

După înregistrarea comenzii, Administratorul procedează la verificarea disponibilității stocului, a prețului și a caracteristicilor produsului/produselor solicitate de către Consumator. Datorită specificului produselor, după înregistrarea comenzii, angajații noștri procedează la verificarea disponibilității produselor în depozit, a stării în care acestea se află (să nu aibă defecte din fabricație, să aibă toate piesele componente, să corespundă specificațiilor prezentate pe site). Toate aceste verificări se fac în momentul în care statusul comenzii este „comandă în procesare”.

Dacă produsul comandat nu corespunde specificațiilor și standardelor, Chilipirul-Zilei își rezervă dreptul de a anula comanda. În acest caz, Chilipirul-Zilei va comunica direct Consumatorului prin e-mail/mesaj text și prin apelare pe numărul indicat în comandă motivul/motivele pentru care comanda nu poate fi onorată.

3. Expedierea comenzii

Atunci când Consumatorul optează pentru livrarea comenzii prin curier, din momentul schimbării statusului în „comandă expediată”, aceasta va fi livrată prin GLS sau Nemo într-un termen de:

– 6-10 zile lucrătoare pentru produsele de mobilier

– 2-3 zile lucrătoare pentru restul produselor

În cazul în care Consumatorul optează să ridice personal comanda de la sediul nostru, după procesarea comenzii, i se va comunica perioada de timp în care acesta poate veni la magazinul fizic pentru a-și ridica comanda.

Adresă magazin fizic: Sat Mădei nr. 59, Comuna Borca, Județul Neamț.

Programul nostru de lucru este de luni până vineri în intervalul orar 10-12, (12-14 pauză), 14-19, iar sâmbăta și duminica în intervalul orar 14-15.

La comenzile cu plata prin transfer bancar, termenul de livrare se prelungește cu timpul necesar pentru procesarea tranzacțiilor bancare. Produsele sunt livrate după transferul banilor în contul bancar al firmei.

 

B. Curier

Din momentul schimbării statusului comenzii în „comandă expediată” (a se vedea alineatul A.3 din secțiunea anterioară) comanda ta va fi livrată oriunde în România, prin GLS sau Nemo în termen de 6-10 zile lucrătoare pentru produsele de mobilier și 2-3 zile lucrătoare pentru restul produselor. Livrarea este gratuită.

Coletele livrate de noi sunt întotdeauna atent ambalate, astfel încât produsele să ajungă la tine în perfectă stare.

În cazul în care coletul prezintă urme de deschidere, este deteriorat semnificativ sau are două benzi adezive lipite una peste alta, te rugăm să nu accepți coletul și să ne contactezi în cel mai scurt timp.

 

Retur

In conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiaza de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumparate, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.

rimag.ro nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților rimag.ro ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile rimag.ro și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.